dag 2 avklarad

nu har jag klarat av dag 2 i gymnasiet med bara killar i min klass.

vi hade skolfoto idag. porträtt bara. så att vi finns med i skolan register.

fy faan vad jobbigt det har varit att vara där idag och igår. bara killar i min klass och det gör mig till utstött direkt ungefär.

våran mentor Per snackade så jävla mycket att jag höll på att sommna. sjukt tråkigt. satte lås på mitt skåp idag så nu vet jag vart jag har mitt skåp också. men det känndes lite bättre idag att sitta i klassrummet. det var inte lika mycket stirrande på mig som det var igår. tror dom kasnke börjar vänja sig att jag går där? hoppas det. dom verkar snälla om man väl kommer in i klassen. antar at jag kommer få vänner snart om vi börjar jobba i grupp och så. hoppas det iaf!

i morgon ska vi typ gå igenom idrotten och datakunskapen. sen vet jag inte vad vi ska göra. någonting tror jag iaf. hoppas vi inte bara ska sitta och lyssna på per och den andra, tror han heter roger elr ngt sånt.
men det är 2 killar som är sjuukt äckliga i min klass. den ena är en turk elr ngt sånt. han är otroligt fet och bara USCH! den andra kan inte sluta glo på mig och han är så ful och sliskigt, jag spyr nästan bara av att kolla på han!. jobbigt värre säger jag bara!



mamma köpte bok 4 av twilight serien. "så länge vi båda andas" sjukt bra. började med den igår.läste bara ett kapitel. emn det skulle jag inte ha gjort för jag ville bara läsa mer och mer. och kunde inte sommna. men idag kan jag sova iaf. är skit trött just nu. men ska nog dra till hästarna snart och ge dom mat. sen är det baa hem och läsa. mohahhah. tro inte ni kan få kontakt med mig än bara via sms mer idag. haha :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0