my blogg

sry att jag inte bloggat, men jag har inte orkat. jag har hafft tråkigt den senaste veckan när jag väl varit hemma men jag har endå inte orkat blogga. men jag har varit på ridläger och i danmark. jag kan bara säga att tjejerna på ridlägret är fan dom bästa! så jävla shyssta och roliga! sen i danmark träffade jag peo och hans pojkvän pär. så jävla snälla. peo är min morsas morbror. ja han är bög och han är hur jävla snäll som helst. och bara ååh. snygg är han också för sin ålder. om man får säga så? (a)
jag kan tipsa om en öl som ni borde smaka om ni åker dit. den heter Leffe. så jävla god! den smakar lite cider men endå öl. det går inte att förklara. men jag älskar den.

sen bodde jag hos elin torsdag till lördag. och sen på lördag åkte jag till anns. och var med hennes pojkvän och jessica. vi var på the voice men drog vid typ halv 10 elr ngt. kmr inte ihåg. vi drog istället hem till jessica och hade kul.

match på söndagen och jag hade huvudvärk som få!




nu så sitter jag oc försöker komma på vad jag ska ha på mig i morgon när allvaret börjar.

jag ska börja gymnasiet EL linjen. så jag ska verkigen ge gärnet så jag går ut med någelunda bra betyg.

men vi får se hur det slutar för mig.


skit samma. ska gå och käka frukost.

OCH idag vaknade jag inte av min grannes musik. utan dagbarnen utanför. jobbigt värre. haha :P
hejdå skriver KANSKE senare.



mina rumskamrater. GETINBOET FÖREVAH ;D fast sara är inte med hon tog kort. älskar henne också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0