ont i magen som faan !

jag har kännt hela dagen att min mage har varit lite ostadig och bubblat. och nu kommer resultatet. sittar fast på toa resten av kvällen.

slutade i skolan vid 10:15 ungefär så jag tog bussen hem. satt och kollade på lite moppar sen gick jag och sov i typ 2 och en halv timme. vaknade och maten var klar. haha najs..
ikväll blir det nog bara vara hemma med min bok. i morgon ska det vara tjejkväll men vi har lite svårt att välja vart vi ska vara. problem vi har eftersom linnea ska träffa ngn kille som heter adde. jag fattar ingenting hur vi ska göra just nu XD

puss hej

Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas det är bättre med dig nu. =)

2009-08-25 @ 12:10:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0