lördag.

sitter här nu och har gjot det i någon timme nu och laddar ner låtar och lägger in dom på mobilen.
jag, mikaela, cissi och alex skulle igentligen åka skridskor idag men nu ville typ ingen. så det blev ingenting med det och då får man sitta hemma och det är ingenting på teve så jag vet inte vad jag ska göra, jag har redan varit i stallet men jag kan ju gå upp dit igen men det orkar jag inte, ska nog ringa mamma och säga att hon får köpa godis till mig. så att min hals mår lite bättre av smält barabou chokald! MUMS! jag bara älskar det.

jag vill tipsa om 2 artiser/grupper som jag kommit på att dom är bra;
Kurt nilsen
Augustana
lyssna på dom, sjävla musiken och rösterna är helt otroliga!!

ska gå och ringa mamma nu men jag hoppas at jag bloggar lite senare idag, men det kommer vel vara om ingenting då antar jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0