cashflow

mohaha. jag känner att jag har tjänat ihop mycket pengar nu!
räknade pengarna jag har i plånboken nu och jag har 640 kr. ganska mycket tycker jag.
sen kommer jag få 1250 kr för att jobba i stallet i 5 dagar + mina 600 för att ha städat trapphuset 3 ggr. fatta jag är rik! så det blir till att köpa kläder. men jag skulle vilja att jag och mamma åker och lägger in det på mitt konto så jag slipper gå med det i plånboken. jag och mamma får vel gå till nordea och fixa det. jag vill ju lixom inte att någon ska få tag på dom förutom jag.

nu drar jag till bussen om 5 minuter sen så kommer jag hem på torsdag kväll, men jag nås alltid på mobilen.
PUSS


nej jag har ingen snopp (?)
hahahah jag är tråkig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0