dagens aktivitet!

idag har jag varit sjuukt lat. gick utanför dörren typ vid halv 2. då gick jag upp till stallet cokså fixade iordning allt så mamma slipper det! snällt vah? ;D

jag hade behöva klippa mid som faan. min lugg börjar bli lång. lixom under övonen. men jag funderar på att spara ut mitt hår så att det blir till axlarna. och sen om jag inte tycker om det är det bara att klippa av det. men jag har så tunt hår så jag vet inte hurd et skulle så ut. men jag har testat annelies hårförlängning och det såg inte direkt bra ut. men jag skulle ha till axlarna i sånna fall. hur skulle de se ut?
men jag vet inte. tycker det är så lätt att sköta när jag har kort hår. men det var lättar när jag hade kostare hår.
och om jag inte sparar ut till långt hår så klipper jag någon kill frisyr. kort överallt. men jag tycker om min lugg. åååh jag kan inte bestämma mig. jag skiter att gå till frissan och köper hårblekning ist!

men inte idag. det blir bara att ligga hemma framför teven och klaga på att jag har ont i ryggen hos mamma.
sen i heljen kanske jag drar till kicki och håkan.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0