data på lagning

nu äre så att min lilla laptop är på lagning och kommer inte komma hem först om typ 3 veckor. och jag som vill ha med den på ridlägret så jag kan få se på film. annars kan jag kanske fråga mamma om jag får låna hennes data. hon har endå semester då.

dagens planer vet jag inte vad. kanske ska åka och klippa mig och sola solarium och sen köpa blekningsmedel. får se om jag orkar. det kravs faktist ganska mycket arbete för att komma iväg. för innan måste jag klippa gräs till ella och fölet, sen måste jag hem och duscha och klä på mig och jag hinner inte. eller jag orkar inte.

jag har iaf fått ihop 3 stycken mcdonalds glas. så nu har jag ett svart, ett rosa och ett blått. det blåa är faan finast. man jag vill ha alla färger. och jag har typ missat 2 eller 1. skit samma jag kanske klarar mig utan?

jag tänkte meddela alla att det är fett varms inne hos mig och att vi ska flytta några meter. onödigt som faan. fast det blir en större lägenhet.

puss

Kommentarer
Postat av: Anns

Ska ni flytta igen :O

2009-07-08 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0