eskilstuna nästa

om typ 2 timmar drar jag till eskilstuna i ungefär en vecka, kommer hem på torsdag. så det blir inge blogginlägg tror jag. om jag inte lyckas sno åt mig datan där som håkan typ occuperar 24/7.
jag hoppas jag får rida smilla någonting och kanske köra en stor häst? haha jag kan alltid önska köra stor häst. men russen får jag köra iaf.

tänkte säga att det är ganska billigt att åka SJ nu för tiden. en biljett till eskilstuna C kostar 67:- det är lixom billigare än att åka buss tycker jag. men det tar hanska lång tid. pallar inte räkna men tåget går 17.12 och jag är sär 17:55. jag tror det tar 53 minuter.
haha skit samma.

har jobbat idag och det var jobbigt at gå upp klockan halv 8 för att käka frulle. är lixom van att gå upp 11-12. men det blir det ändring på den här veckan. men jag får sova till typ halv 9. men jag kommer säkert sommna om.

pusspuss.

ekorre (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0