hemma

sitter här i min bikini överdel och shorts som jag köpte igår i tuna-parkeni eskilstuna.

jag säger bara att det var fett roligt att vara där. och jag har fått en ny kompis. EMELIE- fett rolig unge där vah?! hon sov hos dom och vi snackade typ oavbrutet. sen igår när vi städade tyckte kicki att det lät som om vi varit gifte ett tag. eftersom vi tjaffsade lite på skojj. haha :P ska fan frågha om jag får åka med dom till gbg på ngn jävla ericsson dag så jag kan åka hur mkt jag vill. haha jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR berg och dalbanor och extreem. fan det bästa som finns ! hahah.

veckans schema ser ut såhär iaf;
lördag; jobba hos sosso
söndag;ledig
måndag; jobba hos sosso åka till stan med elin
tisdag; jobba hos sosso
onsdag; jobba hos sosso
torsdag; jobba hos sosso
fredag; jobba hos sosso, kanske åka till kicki och håkan igen.
lördag; jobba hos dom
söndag; jobba hos dom mamma kommer och hämtar och vi åkaer till mormor
måndag; åker till småland på ridläger i 10 dagar sen 3 dagar i danmark!
hahah sjukt mycket på 3 veckor vafan!
  jobbigt värre!



puss

Kommentarer
Postat av: David

Nystartad blogg, runt 100 läsare redan dag två. Det går uppåt för mig och jag skulle trivas bra bland alla storbloggare!



Jag har en pågående tävling där man kan vinna 4 biobiljetter som avslutas på söndag. Bloppis med killkläder och ett pågående samarbete med storbloggen Falsksanning!



Jag är smygfotografen som bla har fotat Paow, blondinbella, EMD Danny och frisören Bobby.

Om några timmar åker jag ner till Småland för att förhoppningsvis kunna fota någon bloggare som gör bort sig!

2009-08-13 @ 11:46:00
URL: http://smygfotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0