saknar dig
sitter här och saknar min data som är på lagning. jag vill ha tillbaka den så jag kan se på film!!
jag vaknade klockan halv 12 idag och då vare bara att gå och städa trapphuset. svetten rann men jag ska snart hoppa in i duschen. jag vet inte vad jag ska göra annars idag. kanske bära in lite skit från grannen som är mitt. fast jag ligger ju endå där på kvällarna och ser på teve. mamma och eric är fett jobbiga.

jag har blivit en riktig soffpotatis nu när det är lov. men det måste bli ändring. men jag är så jävla trött hela tiden. kanske lägga sig och sova ? eller kolla på någon film.

här har ni 2 sjuuukt bra filmer, som jag upptäkte att dom var bra för några dagar sedan.
10.000 BC
eragon

jag rekomenderar att ni ska se dom om ni inte redan gjort det. man fattar inte att dom är bra först man ger dom en chans.

och jag drömde om en söt pojke inatt med hemligt namn. (a)

puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Jobbigt när saker och ting går sönder. :S

2009-07-09 @ 21:02:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0