en dröm bara, inte värklighet!

drömde om den bästa kompisen jag hade just då. jag drömde att du kom utanför och jag såg dig och bara sprang och kramade dig så jävla länge. jag trodde fan att det var på riktigt! jag vaknade  och kännde en stor besvikelse när ja vaknade i min säng och insåg att det var över. 4 år sen jag träffade dig sist och jag visste inte ens att jag aldrig skulle få se dig igen. hade hoppats på elitloppet men nehepp. ingenting då.

dålig uppdatering jag vet,. men internet hemma fungerar ju för fan inte. så jag har inte varit inne på datan på jag vet inte hur länge.  så det blir inte så mycket nu heller.
iadg har jag varit i stan med anns och sen åkte jag hem till henne och hon till sin pojkvän för att snacka hemligheter.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0