nattinlägg

klockan är tio i 2 och jag börjar bli lite små trött. men jag vill inte sova. vaknar så jävla tidigt då. och det vi jag inte hehe.
ser på jackass 2 på 4an jsut nu och det är lite kul. en taxi chaffis hotar dom med pistol. läskigt men endå roligt. har iaf snackat med någon fredrik som anns känner lite, bhan är lite konstig men rolig. ska kanske träffa han på söndag. men jag blir kvar hos anns tills på söndag, pallar inte åka hem och nästa vecka tror jag att jag ska sova hos marie. måste komma bort hemifrån,. eric är så jobbig. så det är sjukt bra att ha en kontakt familj. hoppas det går bra för dom. men tisdag och torsdag måste jag till mamma igen eftersom det är fotboll. blir ingen gothia heller. vi hade inte tillräckligt med spelare för det.
men jag hoppas ni sover gott i natt. det kommer jag göra iaf!
puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0