ny design

är min nya design fin tycker ni?
mikaela frågade om jag ville ha en så hon fick göra. hon frågade vilken färg jag ville ha men bestämnde typ själv vilken färg. lite onödigt tycker jag , heh. men vad tycker ni. jag blev sjukt glad iaf och tycker mycket om den!
ser på madicken, fett bra film asså!
var på stan med jessika och anns för en stund sedan, åt på nancys, jessika köpte silver shampoo och jag en klänning på hm.

så har precis ätit mat och det var gott men blev mätt, vill sova nu. men jag ska ju ta kvart över bussen till centrum sen tåget sen bussen hem. då ska jag bära in dvd och se film och sen sova heeeeeeeeela natten lång!
blir nog ingen bloggning på ett tag nu eftersom internet hemma typ inte fungerar. men det kan ju ha börjat göra det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0