Raggningsrepliker

lite raggningsrepliker ni kan köra på snyggingar (;
roliga och sitter aldrig fel!


tjena kexet, varför står du här och smular?

tjena pudding, varför står du här och dallrar?
 
ta av dig kläderna, det är insidan som räknas!

Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet.

Med dina bomberna så hade Tyskland vunnit 2:a världskriget!

Tjena får man bjuda på en korv.

Ät mig.

Jag är ny i stan. Kan du berätta vägen till din lägenhet?

Vill du följa med hem på lite sex och popcorn? Eller du tycker kanske inte om popcorn.

Hjälp de hemlösa, ta med mig hem.

Tjena biffen, varför står du här och steker?

Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0